piątek, 30 listopada 2012

To moja pierwsza w życiu napisana piosenka. Proces tworzenia nastąpił stosunkowo szybko biorąc pod uwagę że dopiero od września/ października zaczęłam cokolwiek brzmiącego sensownie na tej gitarze wygrywać ;P Jak widzicie więc moja przygoda z gitarą jest mega krótka, choć w szafie leżała niemalże 8-9 lat ;D Ciężko mi precyzyjnie określić kiedy ją kupiłam. Utwór został napisany pod wpływem pustki, która nie otacza. Nie boli mnie to, że Kocham, a ktoś mnie zranił. Boli mnie to, że wciąż czekam, a kiedy wydaje mi się, że tym razem jest inaczej, że coś się zmieni, znów jest tak samo :) Mam nadzieję, że piosenka się spodoba :) Zapraszam!

CAPO  2

Verse 1   C  E  G  D
When your heart is broken Your love is In pain
Remember it’s just for today
Open your heart and be able to dream
Of what You wish for…
Forget of the sorrow and Don’t waste your time
Reality You can’t deny
But one day You’ll see everything
Will change for better way…

Chorus   C  E  G  D
Believing, no, You can’t give up
When your soul is tearing apart
Someday You’ll find
Reason to keep holding on,
You can’t give up, oh
You can’t give up, no.

Verse 2
When you feel so lonely
So empty inside
Your anger you don’t want to hide
Open your mind and be ready to see
New opportunity…
Don’t keep on falling and don’t fade away
When you have nothing to say
Bounce off the bottom and choose your own path
Trying to reach the sky…

Chorus
Believing, no, You can’t give up
When your soul is tearing apart
Someday You’ll find
Reason to keep holding on,
You can’t give up, no
You can’t give up, oh.

Bridge     C  E  a  D / C  E  a  D G
Somebody out there
Thinking of You and waiting
Feeling so alone
As You… As You… As You…

Chorus
Believing, no, You can’t give up
When your soul is tearing apart
Someday You’ll find
Reason to keep holding on, (x2)
You can’t give up, no
You can’t give up, oh.

C  E  G  D  G

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię :)