sobota, 23 lutego 2013

Pierwszy polski utwór ;D ale generalnie już szósty z kolei ;D Jeszcze drugie tyle i mogę nagrywać płytę xD HAHA Skąd natchnienie? Podstawa każdej piosenki to natchnienie ;P Ja uświadomiłam sobie, że ktoś kto mnie rani i kompletnie olewa, nie może rządzić moim życiem. Ktoś kto mnie krzywdzi nie zasługuje na choćby cień uwagi, więc mówię DOŚĆ. Nie mam już 15 lat, żeby rozpaczać i użalać się nad sobą. Chcesz - bierz, nie chcesz - nie bierz. Nie wiem jak to możliwe, ale czuję się teraz silna, jakbym dostała zastrzyk energii do dalszego działania. Czuję wewnętrzne oczyszczenie z tych wszystkich przeżyć, które miałam nieprzyjemność odczuwać, takie moje małe  katharsis ;D Mam nadzieję, że utwór się spodoba, bo wyszło wyjątkowo dynamicznie i melodyjnie ;D
Zapraszam :)

CAPO 2
zwrotka 1  

CeDG

Czerń i biel
Przesłaniają życia cel
Czas zmienia sny
Niespełnienia pełne dni

eCGD

Bezradność drażni Cię
Milczysz lecz dusza wciąż krzyczeć chce
Laruma pusty dźwięk
Drżenie rąk wzmaga Twój lęk

refren  GeDG/C
Gaśnie nadzieja
Gdy kolejna miłość umiera
Ogień słabnie
Zostaje tylko pył
Barwy bledną
Gdy dostrzegasz niechęć wzajemną
Szukasz schronienia
Budujesz w sercu mur

zwrotka 2

CeDG

Znów jesteś sam
Masz dość już nożem ciętych ran
Słów wbity cierń
Ktoś wciąż zatruwa Twoją krew

eCGD

Nie poddawaj się
mimo że w oczach Twych rzeka łez
Wstanie nowy dzień
Słońce wnet osuszy je

przejście

CDGa / CDGD

Miłości nie szukam
Gdy kolejna do drzwi zapuka
Odwrócę się,
Nie otworzę jej.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię :)