piątek, 4 maja 2012


Witam serdecznie na moim blogu, który poświęcony będzie kreatywnej stronie mojej osobowości ;D
Talentu nie mam. Ale mam namiastkę umiejętności, szczyptę zapału i garść chęci, aby coś nie coś, lepiej lub gorzej tworzyć :)
Znajoma określiła mnie mianem “człowieka orkiestry” ;D kocham wszystko co wiąże się z prawą półkulą ;D Tak więc zacznijmy od omawiania moich podstron.
Pierwszy odnośnik to FOTOGRAFIA. Nie muszę się chyba specjalnie rozpisywać na czym będzie polegał. Głównym motywem będą zdjęcia mojego autorstwa, pewnie z bardzo krótkim komentarzem, ale nie wykluczam także postów na tematy bardziej teoretyczne. Ot tak żebym wiedziała potem gdzie szukać ;D
Drugi odnośnik to GRAFIKA. Znajdować się tu będą moje prace zarówno z zakresu malarstwa cyfrowego przeróżnych technik, począwszy od szkiców na gotowych pracach skończywszy, jak i grafiki stron internetowych oraz dziwaczne reklamowe projekty ;P
Odnośnik trzeci MUZYKA. Nad tym się jeszcze zastanawiam, ale głównym motywem mają tu być filmy mojego autorstwa. Granie na gitarze, moje piosenki i teksty… Takie tam, jeszcze to przemyślę ;D
Miłego zwiedzania!!! ;P
Next
Nowszy post
Previous
This is the last post.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię :)