sobota, 5 stycznia 2013

Ostatnio tworzę jak szalona. Tworzenie muzyki i pisanie tekstów coraz bardziej zaczyna mi się podobać. Nie wiem czy to co komponuje jest cokolwiek warte i kiedykolwiek komukolwiek się spodoba, ale zawsze warto próbować, chociażby dla samego siebie. Jeżeli polubiłam to robić, dlaczego miałabym przestać? To dla mnie taka inna forma pamiętnika. W ten sposób mogę opowiedzieć jakąś historię, która się utrwali i nie zniknie w zakamarkach pamięci. Ta historia... mimo że piosenka jest melodyjna... wcale nie jest wesoła. W moim życiu pojawił się ktoś kto co jakiś czas pojawia się i znika, bawi się mną jak szmacianą lalką... Spędziłam z nim sylwestra, który zapewne długo będę pamiętać. Mam tylko nadzieję, że nie tylko dla mnie, ale również dla niego był to przełomowy czas. Chciałabym aby w końcu mnie zauważył. Jedno wiem na pewno: albo to zrobi, albo powiem dość i całkowicie się odetnę. 
Zapraszam do słuchania :)



CAPO 5
verse 1

C D G C D e

C D G C D e
You looked into my eyes
You holded me so tight
I saw that your cute smile
Was with me all the time

C D e C D e

C D G C D G
You said : “just take my hand”
and then we lay in bed
You said: “oh, please don’t go”
I just want you to know

Chorus

C D e G

C D e
Your green eyes makes me shy
Your poison lips makes me alive
Your gentle touch is killing me please
Finaly notice me…
Your voise makes me insane
Your being here is like a flame
I wait for you right here… oh darlin’
Finaly Notice me…
Notice me…

Verse 2

C D G C D e

C D G C D e
You wanted me to stay
You kissed me everywhere
You was by my side
I hope it wasn’t lie

C D e C D e

C D G C D G
I’ve seen it in your eyes
You wanted me so bad
Don’t hurt me no more
‘Cause I am so in love…

Bridge

a e a e

C e G D G
Why you so afraid?
I’ll take you everywhere
I’ll give you what you need
Only trust me…

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię :)