wtorek, 29 stycznia 2013

Fotografia studyjno-domowa ;P Bukiet róż na pierwszym planie otrzymałam od jednego "pana", który jak się okazało nie był godny mojej uwagi (to ten dyktator o którym mowa była w piosence ;P), ale kwiatki ładne ;D Postanowiłam więc poszerzyć zakres swoich umiejętności i pokombinować z aparatem. Moja zabawa mogła się udać dzięki lustrzance alpha300, którąż to posiadam. Kwiaty zostały umieszczone na czarnym tle, a za tło robił zwykły arkusz ze sklepu papierniczego. Światło też było dość marne, bo wszystko było robione dość daleko od okna, jednak bez światła sztucznego czy lampy błyskowej. Foto zrobiłam za pomocą długiego czasu naświetlania. Wszystko obrobiłam w programie do grafiki rastrowej, modyfikując nieco barwy i przejrzystość. :) Mam nadzieję że się podoba efekt końcowy :)


0 komentarze :

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię :)